23 Ogo 2012

terima kasih sudi datang:D

assalamualaikum awak-awak sume n_n

harini budak kelas aku datang tuk beraye.ingatkan selame ni bergurau kate nak datang.tuptup muncul betul-betul depan mata.nak diikutkan chenderong balai ngan kampar tuh takde la jauh mane.kalau nak pergi tuh lepas jer kalau ade lesen lha.aku tak ingat la pulak pukul berape dyeorang sampai tadi.pagi tadi bertungkus lumus aku menyiapkan makanan tuk dyeorang.mama ngan abah awal-awal pagi lagi dah pergi pasar.terpakse la aku korbankan waktu tidur aku dengan menjaga arisya.it's oke demi korang takpela.mama pulak nak buat laksa sempena kedatangan dyeorang.haizzz lomah den!aku dah la tak makan laksa.terpakse gak la aku telan kalau tak kebulur la jawabnyer.semuanyer berjalan dengan lancar walaupun agak 'nebes' bile melihat muke Mr.A.teringat balik kejadian tadi

'weyh korang masuklah..aduyaiii(dlm ati)'
tengok pulak muke Mr.A(alahai!rse cm x ngalir jer darah aku)
dalam fikiran ape aku nak wat nie~
cuak masih ade
rase macam ape yang aku wat sume tak kene
aku tengok Mr.A rilek jer.
haizzz aku pon berlagak selamba padahal dalam ati....................tataw la
tergagap-gagap sekali sekale
memang aku 'nebes' tahap kritikal
'nebes' aku bertambah-tambah time Mr.A bertanyekan soklan kepadaku
'bile arisya datang sini?'
'ha?ermm kelmarin'adush-dush-dush nape aku gagap nie?haizzz
cool aqilla....cool..
and aku cool sampai Mr.A balik
thankz kat korang fariz,nizam,haziq,amir,hafiz and Mr.A:) sebab sudi datang raye umah aku.
tahun depan boleh la datang lagi:D

love sekerat bukan bermakne suke hanye sekerat(bole pakai ke?)

sory..takde kene mengene:P


awak comel saye suke

Tiada ulasan:

Catat Ulasan