15 Sep 2012

last paper!


kite tetap kawan sampai bile-bile..insyaALLAH.amin
assalamualaikum reader(s)..:)

(tangan didepa, kepale ke atas)jyeahhh akhirnye habis juge trial akuuu.rase macam bebas sepenuhnyer dari SPM walaupun hakikatnyer tidak..:(

alhamdulillah semuanyer berjalan dengan lancar.akhirnya aku dah selesai menduduki trial yang bermule due minggu lepas.paper pertame ialah paper killer aku iaitu bahasa melayu.jangan ditanye kenape aku kate tu salah satu subjek killer aku selepas kimia dan addmath.mungkin aku takkan fail subjek tuh tapi kalau dapat C?"baek ko takyah jadi orang melayu la kalau subjek tuh pon dapat C.bahase sendiri tuh."arghhh!malumalu.aku buat sehabis baik yang mungkin untuk paper bahasa melayu aku tu dan hasilnyer yezzza!aku dapat A walaupun bukan A+ aku sangat bersyukur kerane aku salah seorang student yang dapat A sebab cekgu penah cakap dye akan tande paper tuh dengan strict sekali.

paper last kami ialah biology.subjek yang aku tak berape nak minat walaupun cikgunyer memang owsem + baik + comel..:D.nak dikatekan ari last paper tuh ade jamuan raye kat sekolah.time tuh semua pakai baju raye tapi kami?dekat public tuh asyik muke kami jer bertapak sebab call kawan-kawan nk tanye sok pakai baju ape.last-last keputusan pun diambil.calon yang mengambil peperiksaan sume pakai baju raye sambil jawab exam.haha:Dnampak cam ngarut.orang sume bersuke ria kami menapak dalam lab sambil jawab examsebab dewan dah kene pakai untuk jamuan raya.

habis paper 1 biology(mulemule paper 2) kami pun dibenarkan pergi dewan tuk jamuan raye.sejujurnye aku agak frust dengan keputusan tuh.bagi aku better habiskan semua kertas dulu.tapi tidak cikgu suruh pergi jamuan dulu dan paper 3 bersambung pukul 2".pukul 2 pun pukul 2 lah".makanan aritu sangat sedap sebab ade nasi ayam(faveret:)juadah raye yang lain pun turut ade.seronoknyer snap-snap gambar dengan kawan-kawan.

tepat jam 3.30 petang paper kiteorang pun tamat...ohyeahhh!rase seronok tak terkate oleh katekate..hahak.kiteorang pun balik ke hostel dengan seronoknyer dan kiteorang pun mulekanlah 'kerje' kami.cer teke ape yang kiteorang wat?

inilah die....



aku nampak kurus dalam pic nie;)


bergandingan ngan farah:)



pic nie nampak cute.loikee!

*maaf kat korang kalau jemu tengok orang yang same jer kalau aku tempek pic kat blog ni.sememangnyer dieorang je lah BFF aku:)


"Best friends are like diamonds, precious and rare
False friends are like leaves, found everywhere."

p/s korang thankz ade kt sisi aku time aku rase putus ase kene 'sembur' ngan cikgu hisham ritu

awak comel saye suke

Tiada ulasan:

Catat Ulasan